Idol ger mig ångest

Ok, nu är skiten igång.

Idol har börjat och min ångest med den. Jag har försökt att analysera mig själv fram och tillbaka för att ta reda på vad den kommer ifrån. Jag har inte blivit mycket klokare...Men....Det kan vara såhär...

* Idol börjar och alla som är där på "try-out" gör något för att bli något. Jag gör inget men förväntar mig att jag ska bli något ändå.

* Jag blir förbannad för att jag inser att mina nerver inte skulle hålla för en audition.

* Min kreativitet som jag bär inom mig och aldrig får utlopp gör mig till världens mest understimularade människa och idol ger detta ett ansikte....
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ok. Skit i det nu... Till något annat...

Ronnies krönika kom nu på morgonen. Vilken katastrof och besvikelse... Nu har han skrivit själlöst mediabrus två veckor i rad. "come on man, give me a fucking break". Men, men, han är ung och han är journalist, vem har sagt att han ska vara perfekt? Kanske mitt hopp?

//Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback