Rubrik bortblåst...

Igår natt låg jag dessvärre och hade en kanon rubrik att skriva kring nu på morgonen. Tyvärr nu på morgonen har jag ingen aning om vad det var för rubrik, den är som rubriken säger bortblåst....

Då är frågan, vad ska jag skriva om? Ska jag skriva överhudvutaget, att inte ha något att säga kan väl knappast räknas som en betraktelse?!

Jaja, hur som helst så kommer Ronnies krönika imorgon, och det ska bli kul. Hans förra krönika var kass, men den innan det var grymm, det går lite upp och ner....

Fy fan vad tråkiga saker jag skrivet, det blir nog till att publicera för att senare radera?!

//Erik

Kommentarer
Postat av: calle

skall alltid skriva upp direkt, speciellt du som får så mkt briljanta ideer. ha ett litet block på sängbordet. blir grymt!
ciao

2006-08-31 @ 15:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback