Tandläkaren från himmlen och apotekspersonal som går upp i rök!

Hmm, igår var det alltså dags att laga ett av mina hål som min tandläkare var så vänlig att hitta.
Det blir 656 kronor säger sköterska glatt och påminner om att det blir lika mycket vid nästa tillfälle... Ja, vad ska man säga... Tack så mycket, det var ett fasilt pris kära doktorn.... Nja...

Hur som helst så gjorde tandläkaren ett jävligt bra jobb...Jag mindes det som om det var obehagligt att gå till tandläkaren, men det var det ju absolut inte.

Jaha, sen var det allså dags att köpa flour som ordinerats. Apoteket är ett intressant ställe. Jag kommer in och har tio före mig i kön och det sitter 5 stycken apoteksbiträden och jobbar. Klockan är 1615 så det är knappast lunchtid, men helt plötsligt så är det bara 1 apoteksbidräde och kön sniglnar sig fram... Mycket, mycket märkligt.... Jaja, hur som helst hade jag ingen brådska så det var ju helt ok, men det är en intressant betraktelse....

So long...

//Erik

Kommentarer
Postat av: sarah

jag ska dit och vara au-pair en konstig idé jag fick när jag var trött på mitt liv. tack för att du svarade

Postat av: sarah

ja vad ska man säga, jag har ganska lätt för att bli trött på saker, och just då var jag nog trött på att jag sist jag vart trött på livet drog ifrån sambo/ storstad/vänner och flyttade hem till mamma i en liten håla..... en håla där det inte fins nått att göra och alla människor är almänt småstads dryga, vart du något klokare på det här?...

2006-08-24 @ 21:26:41
URL: http://sarahm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback