Världens bästa tjej raserar min värld.

Igår så fyllde världens bästa tjej år. Hon kan inte förstå det själv att hon är det, bäst alltså, men det är hon. Hon vet att jag tycker det, men det spelar ingen roll, tycker bara det är jobbigt när jag ger henne komplimanger.
Hon är en sån flicka som kan rasera hela mitt liv med en blick. Hon är en sån som kan få mig att gå på vatten och vara osårbar med ett leende.... Förstår ni vad jag pratar om? Bara en kille kan förstå, bara en som har upplevt det kan förstå...

Igår fyllde hon år...25. Hon säger att det var en tråkigt födelsedag, vad tråkigt säger jag, vill ju att allt ska vara bra....
Kommer du på min fest på fredaga, alla kommer vara där! Alla, det betyder även hennes helt perfekta pojkvän.... Nej du, visst gillar jag självplågeri, men där går ta mig fan gränsen... Men, hon förstår inte. Jag vill ju att du ska komma, räcker inte det?.... Jag vill ha ett nytt hjärta, räcker inte det?... Man får inte alltid som man vill...  Nej det ska gudarna veta...

"arbete är den drickande klassens förbannelse" Oscar Wilde

//Erik

Kommentarer
Postat av: sarah

hmm ramlade in på din sida, och på nått sätt fick ditt sätt att skriva mig att inte bara kunna klicka mig vidare utan lus läste igenom alla inläggen, och kan inte säga vad som gjör det... men du berörde mig.

Postat av: calle

vem e tjejen som får dig att gå på vatten käre jesus?

2006-08-24 @ 16:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback