Och så var man kär i Josefin Sundström igen då...

Det finns sånadär tjejer som man bara är väldigt svag för. De har en stil och ett utseende som kanske påminner om någon annan, eller bara att det verkar så jäkla sköna... Josefin Sundström är en av dem.
Det är lite kul, för ibland ser jag henne på tv och tänker "idag ser hon rätt risig ut" som att det vore min flickvän eller nåt!? (För så tänker man ju alltid om sin flickvän?!) Det kan tilläggas att jag inte är den som brukar bli sådär 14 års kär i folk på tv, men det finns undantag... Josefin Sundström är en av dem...

I alla fall, det var länge sen jag såg henne nu, och så gjorde jag det idag... Tänkte inte skriva om det, men sen så hörde jag henne sjunga, och då var det kört... En sådär sträv tunn, underbar stämma... Plus ett utseende som kan få en man att gråta....Men jag gråter ju inte..

//Erik

Kommentarer
Postat av: jocke med foten

själv har jag länge gått och dragit på en liten grej om Nina Persson i the Cardigans, men tyvärr börjar hon bli ganska gammal och rostig nu så det börjar ebba ut...skulle dock fortfarande lätt kunna tänka mig att bli hennes toy-boy ;P

2006-12-06 @ 10:29:05
Postat av: kim

själv är jag skyldig till att ha varit kär i såväl mcgyver och niklas strömstedt. så nu är det sagt. och tänk att vara mcgyvers toy-girl, hade ju varit sprängd i luften innan jag hunnit säga "why?"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback