Jag står för vad jag säger, men har jävlig svårt att säga vad jag står för...

Mmm... Nu har jag 10 minuter kvar till 4 härliga veckors semester. Läste idag om en person som hatade människor som inte "står för vad de säger". Jag måste faktiskt vidhålla att det är svårara säga vad man står för än att stå för vad man säger.

Nu är det nästan molnfritt utanför mitt fönster igen. Blåhimmel blus skulle vara en passande låt, men jag nöjer mig med "fan,fan,fan (klockan 3 på natten)" gillar ni thåström men inte lyssnat på den versionen så släng er i en bil och åk och köp den. Finns som B-sida på "fan,fan,fan".

Så var det med det, nu har NI på något konstigt sätt hållit mig sällska till semestern börjar....


Ha det bra så länge.

Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback