Semester och mail som värmer

Sitter på mitt kontor. Har tråååkigt. Men något är ändå annorlunda än en vanlig fredag. Idag är sista dagen innan semestern.
På något sätt har jag ändå väldigt svårt att njuta av semester, det känns som om man nästan måste ha det sådär skönt och bra eftersom man är ledig. Själv måste jag säga att gratis ledighet, eller sånt som ligger in i  mellan passar mig mycket bättre. Säg påsk som alltid är 4 lediga dagar i sträck, men det ligger ändå mitt i smeten på något sätt, sånt gillar jag....

Till ett helt annat spörsmål...

Har gått och varit lite "orolig" . Någon har kännt sig stött. Men idag fick jag ett mail som jag hoppas och tror var en ursäkt och förlåtelse på samma gång. Det kändes bra, för den människan är ändå lite intressant på något ännu outrett sett...

Nu har jag fått ur mig morgonens ångest... Mer lär komma under dagen?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback