Blandad kompott...

Ja, detta kommer att bli ett lite blandat inlägg. Först och främst när jag loggade in här för att skriva så är det en kille på första sidan som säger (i en pratbubbla) "bli sedd, bli läst" eller något sådan. Upptäckte idag att han är väldigt lik Johan Glans.

Hittade en Bukowski diktsamling som jag glömt att jag hade.... Tycker väl inte direkt att hans dikter är något som tilltalar mig, men namnet... WOW. "Dikter för döende vilsna och döende stolta veka och sköna..." Ett vackert namn.... Alla är vi väl döende vilsna? Eller rättare sagt är man inte alla vilsne när vi är döende?

Nu börjar det dra ihop sig till jul. Jag börjar bli sådär gott vintersliten och känner verkligen att jag behöver ledigt. Det enda är ju att kag bokat in mig på aktiviteter under hela lovet så därför kommer jag aldrig att vara direkt ledig, men det är ju i alla fall avkopplingen från jobbet?

Klockan är 14 och det börjar mörkna.... Snart ska det somnas och vakna igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback