???

Det finns en Lundell låt som heter "Saknar dig". Jag vet att antingen så älskar man eller så hatar man Lundell, men han brukar inte lämna någon oberörd.

Hur som helst finns det en textrad som går "jag längtar inte längre efter att ha dig här men jag saknar dig". Jag förstod det då, jag förstår det nu... Vad jag inte förstår är vad andra saker kallas...

Jag har en situation med hon som är hon...

Känner inte riktigt att jag kan sakna henne,eller kan jag det? Längtar jag efter henne? Nej det tror jag inte. Men jag tänker mycket på henne, vill prata med henne, blir varm när hon skriver, måste hindra mig själv för att skriva till henne... Vad kallar man det? Är det längtan? Eller vad? Ni/du som läser detta och är visare än mig, vill ni förklarar?! Eller är jag bara en idiot som försöker namnge någon som inte går att sätta ett namn på?

"är det kärlek eller, vad en röst i telefon och sen tystnaden som säger 'jag vet inte'..."

Kommentarer
Postat av: jocke med foten

oj vad många inlägg...har varit lite offline det sista .
Jag kan nog inte svara på vad du har hittat där kompis, är tyvärr inte så fruktansvärt bevandrad inom kärlekens underbara värld.

Kan dock tipsa om en nygammal favorit; serien Coupling som gick på svt förr...väldigt bra relationskomik, 10 gånger bättre än vänner!!! ladda hem nu! kan mycket väl sitta inne på svaren på dina frågor...behandlar mycket manligt vs. kvinnligt.

Keep up the good work!

2006-11-30 @ 14:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback