Mitt täcke och jag och vår (slummrande) kärleksrelation del 2

Vi har haft det lite svårt på sistone mitt täcke och jag. Både jag och täcket känner nog att jag inte riktigt lagt ner tillräckligt med tid i vårat förhållande och att täcket på så vis har blivit lidande.
Men igår när jag gick och la mig kändes det som om jag var förlåten och våran symbios var återigen på topp.
Täcket omsluter mig och värmer  mig samtidigt som jag värmer upp täcket. Täcket skyler min kropp och räddar min själ undan mina febriga tankar... Fortfarande ger jag inte täcket tillräckligt med tid, men igår kändes det som om jag var förlåten... 

"and we sleep together like that whit our secret pact and its nice enough to make a  man weep...but i dont weep...do you?

Ja, det är faktiskt en ganska talade beskrivning i 25 ord... Även om det inte är jag som skrivit det...

//Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback