Rubriklöst...

Snart är det december och första advent, bara så ni vet...

Jag fick berömm (oförstjänt om du frågar mig) för att jag kan skriva så bra här uppe utan att ordbajsa... Tror inte det ligger så mycket sanning i det. Om man ska vara lite pretto kan man väl andvända det gamla citatet. "art is in the eye of the beholder". Vad jag vill säga med det är att det som är orbajs för något kan vara vacker och meningsfullt för en annan. Det viktiga är ju om det man skriver berör. Tror inte att det finns någon som berör alla.

Shaekspear var en fantatsisk dramatiker, det kan nog de flesta vara överens om. Elvis var "the king". Men det finns ju väldigt många som tycker Elvis är kass och som inte får ut någonting av Shaekspear.
Jag menar inte på något sätt att det jag skriver kan gämnföras med någon av dess storheter, men vissa har uppenbarligen berörts av det som jag skriver och då anser jag att det är meningsfullt att fortsätta skriva....

Så till nästa gång. Börja så smått ladda för första advent...

//Erik

Kommentarer
Postat av: jocke med foten

Yes, sluta inte för allt i världen! ;)

Skulle inte heller vilja dra paralleller till the king eller shaekespear men du fyller en viktig funktion i mitt lunch-surfande :)

Keep on rocking!

2006-11-20 @ 13:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback