Tätt mellan inläggen

Nu har jag drömt om dig två dagar i rad. Vad betyder det? Absolut ingenting. Det hjälper inte mig, och det betyder absolut ingenting för dig, du vet inte om det. För även om du var i min dröm är jag tveksam på om jag var i din... Eller jag är ganska säker på att jag inte var det...
Hur som helst så är det underbart att drömma om dig. Men det finns inte mycket som är värre än att vakna och inse att det var...just en dröm....

Sträck-kollar på Greys Anatomy nu för tiden. En väldigt bra serie. Jag älskar den modfällda vemodigheten som färjar hela serien. Även om alla på ytan är lyckade och lyckliga så avspeglar detta inte sanningen. Det är bara en fasad, en yta som krackelerar lika lätt som vintersjöns första is. En fasad du hårt håller fast vid även om du vet att alla ser igenom den...

Som en vacker saga håller mig serien sällskap genom det begynnande vintermörkret...

//Erik

Kommentarer
Postat av: jocke med foten

ofan, själv är jag ju väldigt skeptiskt till alla typer av sjukhusserier...tror det grundar sig i att jag genomled ett antal avsnitt av "doktorn kan komma" då i tidernas begynnelse när man enbart hade två kanaler. Är det inte väldigt mycket drama och missär??? klarar man det psykiskt en sen mörk kväll efter jobb och gym?

/long time listener, first time caller


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback