Kjesarens nya kläder för 2000...

Måndagmorgon igen. Känner mig ganska pigg för årstiden och dagen. De sägs ju att man ska vara pigg och utvilade på måndag. Det har jag aldrig kännt.

Hur som helst så var jag på Lager 157 i helgen och tänkte köpa lite kläder. Som vanlig är detta en trevlig resa med vänner, det blir ofta som en liten utflykt.
När jag kom hem kände jag mig rånad och nöjd på samma gång. Kändes lite som att jag köpt kjesarens nya kläder för 2000. Alltså lagt en massa pengar men inte fått något.  Tror nog att jag kommer vara ganska nöjd när det väl sätter sig, för jag fick faktiskt med mig ett par riktigt schysta skor.

Var nere och handlade igår igen, den obligatoriska söndagsshoppingen. Har börjat luska lite vad den vackraste tjejen i världen kan heta, men det går väl sådär.... Men skam den som ger sig...

//Skräddan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback