Oktobers sista inlägg?!

Jag har fått klagomål från några av mina mycket få men trogna läsare att jag bloggar för sällan! Måste betyda att de gillar det jag skriver eller har väldigt lite att göra på sina arbetsplatser och skolor?!

Hur som helst så har jag några kvällar haft ett ämne som jag har tänkt blogga om, men det har inte blvit av. När jag har tänkt att jag ska skriva om det har planerna varit att jag ska bygga upp en lite mystisk stämmning kring det,men jag känner att mitt pladdrande ovan har förstört denna lilla chans jag hade till mystik....

Hur som helst... Jag har ännu inte fått på värmen i min lägenhet så det är väldigt kall. Jag har ingen aning om när de ska sätta på den, men jag hoppas ganska snart... Sen är jag inne i en period då jag på kvällarna ofta är väldigt trött... Därför, (nu till dagens ämne) har jag och mitt TÄCKE inlett en relation. Ok, de flesta sägar att det är så skönt att stanna och gömma sig under täcket, men känslan av att gå och lägga sig en torsdag när man bara har en arbetsdag kvar och det är nära nollgradig i lägenheten och dra täcktet över huvudet och känna hur luften omkringen värms upp... det är en nästan magisk upplevelse...

Som sagt, kanske inte världens roligaste ämne, men jag har tänkt länge på det... Ni som har värmer i er lägenhet... Skruva ner den, öppna ett fönster, släpp in kylan och testa... Det är helt underbar och man kan inte sova bättre än när kylan omsvepern ens tankar... Dessutom drömmer man intensivare när det är Svalt/kallt, och det är ju skönt...

"Lyckan är en dröm och livet är verklighet..."

//Skräddan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback