Växa några meter innan sommaren bli oktober...

JA, det är helt riktigt. Rubriken är hämtat från kents magiska "innan allting tar slut" från deras tredje och helt klart tightaste album "Isola!".

Precis som rubriken anspelar så har sommaren blivt oktober. Jag vet inte om jag hunnit växa så mycket, och definitivt inte några meter. Men det känns som att (för att använda en annan låttext) "just idag är jag stark, just idag mår jag bra, just idag...." Ja, ni som kan er musik insåg att det sista var hämtat från legendaren och riksalkisen Kentas låt.... En fin namnkoppling till Kent där också....

Hur som helst. För att binda ihop allting. Det kanske är för tidigt, och jag har kanske har hoppa över ån efter vatten och allt det där. Men jag tror faktiskt att jag kommer klara mig igenom den här vintern bättre än någon annan vinter. Jag ska "gå fort och le genom shopingcentrat, jag kan om jag vill". (lundell). Det är ju inte omöjligt att jag kommer att dementera detta inlägg i första November inlägget, men, men....

"jag har väntat så länge på just denna dag, jag är glad att den äntligen kommer...."

//Skräddan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback