Dagens funderingar...

Jag har kanske träffat en tjej. Hon har kanske precis gjort slut och flyttat ifrån sin kille. Ajfan, nu börjar allvaret...
Innan hon lämnade honom skrev vi och flörtade ganska mycket och det var ganska kul och mysigt jävligt avspänt och bra... Vad händer sen? Jo, hon tar mod till sig och lämnar honom. Opps helt plötsligt ställs allt på sin spets, nu är hon plötsligt "fri" vips så blir det nervös att skriva till varann, och nästan tråkigt. Det finns ju sjävlklart en risk att hon läser detta, men jag tror hon håller med mig om det?!

Då är ju dagens fundering. Vad är det som gör att jag tycker det är kul och avspänt att flörta med någon som jag inte kan få, men så fort denna person blir "tillgänlig" på marknaden gör jag som sköldpaddan och drar mig tillbaka in i mitt skal. Inte riktigt men inte så långt ifrån...

Är jag rädd för att detta hade kunnat vara något som var bra för mig och att jag kanske hade kunna bli lycklig? Kanske det, men så ska väl för fan inte hjärnan funger!?

Ja, jag kommer inte hitta några lösningar här uppe, men nu har jag i alla fall skrivit ner problemställningen!!!

Vem vet.. inte jag...


Kommentarer
Postat av: West

Fan Wallander satsa på bruden, du e ju star! *

2006-09-17 @ 22:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback