Jag känner en bot, hon heter Anna...

Jag förstår att många hatar den låten. Jag förstår varför de hatar den. Vad jag tycker själv om den är irrelevant, men självklart har jag en åsikt om den.

Jag såg Jonas Altberg på tv idag, han verkar väl vara rätt ok. Jag tycker inte att låten är tillräckligt bra för att hata, men jag förstår att många andra gör det. Varför ska den lilla dryga skiten få släppa en låt och en skvia som säljer för massa pengar? Ett enkelt svar är "FÖR ATT HAN KAN". Han har gjort en låt som vissa missanpassade själar tycker om och som säljer jättebra. Vem är jag eller någon annan att ta den glädjen ifrån honom?

Jaja, vet inte ens varför jag tog mig tid och skriva om det här. Kanske är det för att jag gått och nynnat på skiten hela dan...

"hon rensar upp i våra kanaler"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback