En bra rubrik är a och o...

Puh... Sitter på jobbet. Kör ett race till klockan 2030 idag. Vilket jag ju gör 1-2 gånger i veckan. Idag sitter jag dock ensam kvar då Radar Benny har bestämt sig för att spela golf. Lite "ensamt" är det, ingen att bolla med... Men OJ var jag får mycket gjort... Helt sant. Har man ingen att sitta och ljuga med blir så mycker mer gjort...

Jag har haft svårt att skriva det senaste, inte kommit på några lustigheter och det har varit dåligt med kommentarer på bloggen som jag har fått inspiration av...
En rubirk är ju a och o och något som man kan spinna vidare på, men om man inte hittar en bra rubrik då är det inte så himla lätt.

Nu är det i alla fall nästan vår. Kompisen fotbollen börjar på lördag och det ska bli riktigt nice...

Abropå Nice. Jag läste i Aftonbladet att Källströms Lyon hade som traditon att åka till St Tropez. Kan vara kul för honom. Jag hade kännt mig så fullkomligt jävla malplacerad så att jag nästa hade passat in...
För så kan jag känna mig ibland. Man är så långt ifrån "inne" eller rätt på ett ställe att man blir rätt... Förstår ni vad jag menar...
Det är alltid ett jävla drag i Båstad under tennisveckorna. Där hade jag INTE passat in. Det är hippt, men inte tillräcklig hipp för att ska känna mig så ute att jag passar in...

En lustig anekdot som är svår när jag inte får berätta den i tal utan i skrift... Men jag gör ett försök...

"M står i baren på krogen i fjällbacka. M är rik, packad och dryg. Längre bort i lokalen har ett gäng rika överklasstockholmsbratts (bra ord) precis beställt in tre flasker Moet och är jävligt nöjda med sig själva. M kan inte hålla sig, han stegar över till småpojkarna...
- Jaså, här sitter ni och dricker ARBETARVIN!!! Jag var nere i Troppan förra veckan och den här skiten badar man inte ens i där nere...
M åker ut, och herrarna runt bordet blir ganska små och mindre nöjda.... Så kan det gå...

Ganska roligt tycker jag, men elakt... Percy var glad då!!!

Håll i hatten... Det blåser trots att det är vår...

//Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback