ERGO SUM...

Ibland så slås jag bara helt plötsligt över hur härligt det är att ha vänner... Oj oj säger många, vad är detta från den pessemistiska missantropen?
Det är precis det jag menar, ibland slår det till och med mig. Senast det hände var när jag satt och tittade på sommarbilder på mig och S (även kallad E).
Det var riktigt härliga bilder och på alla som jag var med på så satt han precis bredvid som en lykta i ett mörker, som en klippa i en storm som en... Ja, ni förstår vart metaforerna leder...

Självklart finns det andra kamrater som också betyder jättemycket och jag håller absolut inte på och rankar vänskap, men jag ville i alla fall nämna min gläjde för vänskapen S...

Så nu vet ni det....

Bra va mamma?

Erik


Kommentarer
Postat av: S

Nu får du allt skriva ett nytt inlägg och roa mig :)

Postat av: Erik

Jag håller med dig tjejen, jag är urkass, ska skriva ikväll... Finns alltså när du kommer till jobbet imorgon (eller idag blir det ju).

2007-04-18 @ 17:05:12
URL: http://Wallepojken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback