Love will tear us apart 2...

Här är hela texten...

When the routine bites hard
And ambitions are low
And the resentment rides high
But emotions wont grow
And were changing our ways,
Taking different roads
Then love, love will tear us apart again

Why is the bedroom so cold
Turned away on your side?
Is my timing that flawed,
Our respect run so dry?
Yet theres still this appeal
That weve kept through our lives
Love, love will tear us apart again

Do you cry out in your sleep
All my failings expose?
Get a taste in my mouth
As desperation takes hold
Is it something so good
Just cant function no more?
When love, love will tear us apart again

För er som inte har hört den, ladda ner och gör det....
Andra versen... "why is the bedroom so cold..." så har det väl kännts några gånger, kanske inte i sovrummet, men i relationen i stor... Mystiskt,magiskt...

Men ni ska helst inte ladda ner orginalet med Joy Divison, gå hellre in på:


http://www.myspace.com/susannamagical


Där finns en vansinnigt bra cover av det Norska bandet "susanna and the magical orkestra". Grym version vill jag lova, den kryper in under huden på mig och gör mig kall och varm på samma gång...

LYSSNA, LYSSNA, LYSSNA.... Sen kan ni börja snacka....

//Skräddan

Kommentarer
Postat av: S

Jag tror att det sedvanliga förfarandet är att kommentera tillbaka på sin egen blogg. Jag har dock inte genomfört någon grundlig undersökning av det hela, men detta förefaller vara normen ;)

Postat av: Erik

Då ska jag i fortsättningen gå efter det förfarandet, då vi nu båda är införstådda med det...

2007-02-13 @ 17:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback