Marie Lindberg....

Just nu sjunger hon sin låt för andra gången för hon är vidare till final...

Jag är inte så jättemycket för kvinnliga artister... Inget speciellt skäl till det, men jag går inte igång på det bara... oftast....Men det finns några röster som verkligen får mig att vackla i min övertygelse... Lene Marlin har gjort någon sån låt...Jewel har gjort "foolish games"

Och sen kommer den här tjejen, från ingenstans och fullständig blåser bort en från verkligheten.... Tack för det... Det är alltid skönt att bli överaskad....


//Skräddan....

Kommentarer
Postat av: Kim

trodde du inte skulle kommentera festivalen... men du kanske ångrade dig. det får man. nästan alltid.
håller med om fina låten. håller fan inte med om tommy. lustans lakejer gillar du pga 1: synt 2: de är inte som de andra. jag gillade dem inte. jag är för speciell för det ;P

kram
kim.

Postat av: Skin

Gillar du Jewel skulle du nog gilla Eva Cassidys version av Time after Time. Den är mycket trivsam :)

2007-02-12 @ 10:32:57
URL: http://skin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback