Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa...

Överskriften har dock väldigt lite att göra med övriga inlägget, men jag gillar latinska fraser...

Söndag kväll ca 2210. Puck på läppen efter slarvig spel av undertecknad vid två tillfällen, häri ligger min skuld....

Jag blir hopplåstrad så gott det går och får rådet att åka till Östra sjukhuset. "de har lungt där". Jag får sällskap dig... Det visar sig senare att "lungt" betyder att det bara tar 4 timmar att sy läppen... Inte illa av den svenska sjukvården...

Jag frågade om det kunde rätta resten av alla skönhetsfel när de ändå höll på... Jag fick ett nekande svar...

Så nu ser jag lika illa ut som vanligt+ att jag har 4 stygn i läppen...

300 spänn kostade kalaset... Tack och bock...

//Skräddan

Kommentarer
Postat av: kim

ajajaj...
men se det positivt, kolla på salming, han är bara cool.

kim.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback