Sluta vara så jävla blase...

Denna rubrik är självklart direkt riktad till mig själv. Och många andra i min bekantskapskrets och såklart, men mest mig själv...

Jag hade nästan önskad att jag vara manodeppresiv så att det hände lite. Just nu går jag bara runt i en dimma och känner ingenting annat än olust.

Vad hände med alla som var unga och ARGA. Minns inte när jag var skitförbannad sist. Arg ska man väl inte sträva efter att vara, men det är i alla fall en känsla som rör runt lite. Eller vara jätteglad, eller helt förstörd eller vad fan som helst som gör att det inte känns som att man går på valium och losec...

Jag ska väl inte klaga kanske, men jag skulle önska att det hände lite, jag vill ha tillbaka mitt känsloliv, vilka känslor det än må vara...


//erik

Kommentarer
Postat av: Jocke med foten

har du läst tärningsspelaren? där har du iallafall en öppning som kan "krydda" vardagen lite och få dig att känna ngt...troligtvis olust inför att göra ngt du inte vill egentligen, men ändå!

2007-02-27 @ 19:13:42
Postat av: S

Du kan få adoptera en del av mitt temprament, jag har så det räcker och blir över ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback