Sötare än så får man inte bli...

Ebba Hultqvist... Mycket sötare än så kan en tjej inte bli... Det finns en... Fast hon är sipper så högt uppe på min inbillade pedistal man kan komma...

Men Ebba är helt klart en sån tjej som verkar lite blyg, fast ändå självsäker på samma gång. Hon vet att hon ser bra ut, men tror ändå inte på det. Hon vill få komplimanger men kan inte ta emot dem...

Allt detta är självklart bara i mitt sjuka huvud... Men det är väl å andra sidan så nära Ebba jag kommer komma...

Återigen ett inlägg från en 14 årig kille i 8an.... Men vad fan, så känner jag mig fortfarande ibland...


//Skräddan...

Kommentarer
Postat av: NR 43

ETT SKÄMT!

2007-02-09 @ 18:36:31
Postat av: donna

fan verkar som du känner ebbaa sjukt bra, fan fixa bäzz:)

2007-02-09 @ 19:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback