Väntan från helvetet...

Jag håller på och försöker köpa mig en lägenhet. Det är svårt...
Jag har insett i och med detta att jag har extremt dåligt tålamod och hatar att vänta. Sitter i skrivande stund i en budgivning som börjar närma sig slutat för mig. Förmodligen kommer jag drar det kortaste strået och även om jag inte gör det så har mina nerver fått sig en omgång som de sent kommer att glömma. Mäklaren ringer och meddelar vilket bud som gäller. Man bjuder och sen är det bara att vänta igen, en väntan som får mig att klättra på väggarna och mina naglar skrapat mot tapeten...

Vinner man?! Ja då är man en fattig person som har skulder till banken men ett härligt boende. Förlorar man får man bo kvar i sin gamla lägenhet men slipper skulderna. Men med hur det än går så känner mina nerbanor sig inte som några vinnare, så mycket vågar jag lova...


//Skräddan

Kommentarer
Postat av: HAHHHAA

HOCKEY COACHEN SOM HAR LITE FEELINGS ! :D:
Gött e de, försök bara se till att killarna i laget inte får reda på de bara :D:D:D:DD:

2007-02-08 @ 11:36:50
Postat av: kim

jag som tycker om din lägenhet. vet att freja-bettan gör det också. bara hon känner sig hemma och du har råd till hennes mat ;)

nu börjar det arta sig lite smått på rosengatan.
kom på en köpp när du har tid!
kim.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback