Och så faller ännu ett år...

Ja, då var det 2007....

Jag har ju inte skrivit på ett tag, och det kan ha att göra med att jag inte har varit hemma eller i närheten av en dator. Jag har varit ledig i 3 veckor och aldrig har jag väl jobbat så mycket, det har varit fullt upp...

Hur som helst så sitter jag nu och har snart tragglat mig igenom första dagen på jobbet. Det har varit riktigt segt så som en arbetsdag "ska" vara?! Alla som känner mig vet ju att det finns lite pessimistika drag i min livsfilosofi, och det kan jag inte neka till.
Ändå så känner jag någon form av tillfredställes av att vara tillbaka på jobbet. Dels så får man lite riktiga rutiner i vardagen, plus att det finns något att länga till. "Snart är den jävla arbetsveckan slut t.ex!" Det är ju bra.... Det känns när man är ledig att det är svårt att riktigt länga till något eftersom man reda har det mesta, sin ledighet dvs...

Vad tycker ni andra därute, kommer det bli att roligt år?!

Over and out...

Erik


Kommentarer
Postat av: kim

vi kommer få en grym lägenhet som du kan få komma å dricka äkta espresso i om du vill, där har du något att se fram emot ;)

Postat av: En av dina slavar

ASSSå detta är det största skämtet !

2007-01-10 @ 23:37:19
Postat av: Jocke med foten

Försöker ju med bedriften att bli en positiv människa som bara ser möjligheter och inte problem...så detta är ju ett utmärkt tillfälle att bevisa både för mig själv och för alla andra jag har lyckats:

2007 kommer bli ett bra år och förhoppningsvis inte mitt sista! :)

2007-01-12 @ 16:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback