Sist in i Januari.

Det var en månad sen jag kom hemifrån Val T nu. På vägen dit blev jag intresserad, på vägen hem var jag förälskad, sen dess har jag svårt att glömma...

Objekter för min förälskelse är E. En underbar flicka som jag träffade på vägen...
Första gången jag såg henne var i bussen klockan halv tre på natten. Jag tyckte redan då att det var något speciellt med henne. Klockan 0830 i Rödby var jag helt klart intresserad, och klocka 0800 i Val T var jag helt såld och mitt hjärta låg på Lit de Parade.

Veckan gick och vi träffades några fler gång på T hotel och det gjorde inte saken bättre. Hon var helt klart en kalastjej som jag absolut tyckte jag var värd!

Anledningen till att jag inte nämnt detta tidigare är ju att det är så självklart. Finns det en hake med det hela!? Såklart, precis som alltid har hon pojkvän.

Tyvärr så är det omöjigt att tyckta illa om honom. T var helt enkelt en underbar person. Tyvärr.... E var ännu bättre, men vad fan hjälper det....

Jag kan säga att vägen hem från Val T med våra nyfunna vänner blev mycket lång...

"Älskar du vinet får du huvudvärk. Älskar du livet i allt för hög grad får du snubbliga fötter och ETT BRUSTET HJÄRTA...

Kommentarer
Postat av: kimen

ingen orsak darls, ingen orsak.

kim.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback