Å där faller ännu ett år....

... Japp mina vänner. Nu är det exakt ett år sedan bloggen slog upp sina portar. Mycket har skrivit här uppe, inget av det med något direkt värde, ändå har den haft sina trogna läsare.

Jag har på senare tid haft planer på att lägga ner bloggen. En gång i tiden så började jag skriva efter att ha läst Ronnie Sandhals krönikor. Jag tyckte de var bra. Jag läser dem fortfarande, men jag tycker att det är kass... Eller kass och kass, det är bara så att det är skrivna av en så hyper pretansiös person så jag framstår som jordnära. Han har fått sitt lilla "break" och skriver numera som han var en blanding av Sheakspera, Voltaire och Freud. Det är så jag blir illamående...

Men jag har tagit mitt förnuft till fånga. Bara för att en själ har förtappats till de självslösa betyder ju inte det att JAG måste sluta skriva? Jag har ju fortfrande en puls och ett samvete... Så lung, bara lung, bloggen kommer leva kvar, och på sistone har jag kännt ett tilltagande intresse till att skriva på det...

Kommentarer
Postat av: S

Jag börjar ana oråd. Jag skickade om det gamla i eftermiddags plus svarade på ditt nya. Har du inte fått något nu, så börjar jag tänka i konspirationstermer. Vad händer liksom...

2007-07-07 @ 20:45:44
Postat av: kim

ronnie sandahl kan ta sig i häcken, han är en präktig jävla skit!
sluta inte skriv, det är självrenande, det behöver personer som du och jag :)
kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback