Dagens fem i topp: Goda saker att dricka.

Fem goda saker att dricka. Vi börjar nereifrån


Nummer 5: Gin-Tonic. Frisk och god
Nummer 4: Kaffe. Denna underbara dryck som är lika social som en cigarett.
Nummer 3: Öl. En klassisker som fungerar i alla lägen.
Nummer 2: Cider med 0.5 % alkohol. SÅ uppfriskande och gott.
Nummer 1: Vatten. Världens bästa dryck alla kategorier.



Listan lägger inga som helst festmässiga värderingar, utan är helt enkelt en lista rakt upp och ner...

Ps. Lägg gärna in er egen lista under kommentarer.ds

Kommentarer
Postat av: Hmmm..ok!

1)Golden retriver
2)Flatcoated retriver
3)Curlcoated retriver
4)Labrador
5)Tax

2007-07-05 @ 17:20:37
Postat av: S

Ja, det där med att vänta på mail kan du iaf inte skylla på mig med, för jag var rask med mail nummer två till och med. Nu har jag ju tråkigt och väntar på dig istället. Idag har jag firat dagens karriärsteg (har fått nytt jobb fick jag reda på idag) med Apple Martini på stan. Kan mycket väl rekommenderas dock luktar den oroväckande likt min luftfräschspray på toaletten med doft av Green Apple. Jag känner mig riktigt äventyrlig, ändå tills man inser att "festkvällen" innebär att jag är hemma innan 22. Dötrött dessutom, var så nervös inför intervjun att jag vaknade 3 inatt. Inte ens Kvinnofängelset fanns att underhålla sig med. Sen kan man ju iof diskutera det faktiskt underhållningsvärdet i den jävla serien, men ja, du fattar grejen.

2007-07-05 @ 22:01:24
Postat av: Saker man kan göra av lera

1. Krukor
2. Hus
3. Människor
4. Mat
5. Smink

2007-07-06 @ 00:11:48
Postat av: Erik

Mail nummer 2? Nu blir jag förvirrar för jag har bara fått 1 mail från dig. Vad hände med det andra tro?

2007-07-06 @ 15:48:46
Postat av: S

Jag får skicka om det. Jag skickade nummer två samma kväll efter att du svarat och har sedan dess undrat om du försöker leka svår ;)

2007-07-07 @ 13:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback