JAG HAR TRÅKIGT!!!

Jag har inget mer att tillägga...


//erik


Kommentarer
Postat av: S

Jag har duvor på mitt tak, de är dock något subtilare i sin framtoning. Först trodde jag det var ugglor, sen insåg jag att det var väldigt inte tillhörande de 4 procenten att dra den slutsatsen ty jag ser sällan ugglor i bostadsomården. Måsjävlarna utanför fönstret däremot, folk tror ju fan man bor vid havet så som de skränar. För övrigt har jag gått i halv strejk, ditt sista mail var så kort att min idétorka krävt flera dagars kraftansamling för att uppbåda ett svar. Jag tänkte dock producera det nu.

2007-07-13 @ 20:09:21
Postat av: S

Nu vill både jag och min syster som står brevid mig lägga in ett veto. Vi tror inte alls att du har så tråkigt, sann tristess vore att bevaka bloggen varje vaken minut (vilket var det vi hade hoppats på när vi står här enade i högform med otaliga sarkasmer redo). Jag kom dock av mig fullständigt nu och gråter snart av skratt eftersom min syster ville delge dig några "ankedoter" såhär på fredagskvällen. Inga 4 procent där inte ;)

2007-07-13 @ 20:46:33
Postat av: S

Med risk för att jag nu börjar känns mig som cable guy men coach, we´re waiting...

2007-07-13 @ 20:51:19
Postat av: Erik

Du är söt.. Jag är ju här...haha

2007-07-13 @ 20:56:12
Postat av: Erik

Anledningen till att det tog lite tid var ju att jag svarade på ditt mail. lite längre och med frågot så jag hoppas du blir nöjd?

2007-07-13 @ 20:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback