Dessa taffliga övergångar...

Hipphipp har en sketch som tyvärr är mer eller mindra hämtat från verkligeheten. Sketchen går ut på att nyhetsuppläsaren ska lämna över till vädret på ett kitchigt sätt. Eller ett JÄVLIGT KRYSTAT sätt om du frågar mig... Sketchen är ju ganska kul när väderflickan tillslut bryterihop, men i verkligheten blir det bara just krystat.

Där sitter den något spritfeta R.P och avslutar nyheterna med:

-Vi tittar på saker som hänt i veckan
Filmfestivalen i Cannes öppnar....
Ska vi se om Åsa kan (läs Cannes) berätta något om vädret...
 
- Ja det kan (läs cannes) jag...

Vad säger man? Bedrövligt!!!

//Erik

Kommentarer
Postat av: S

Om det inte vore för mitt ex och hans fruktansvärt dåliga ordvitsar och den misshandel jag närapå fått utstå i att tvingas höra dem, skulle jag nästan skratta åt den. Jag smålog iof ;)Förresten, vill du titta på något riktigt roligt? Obs: ljud är att rekommendera... Jag flabbar halvt ihjäl mig varje gång jag ser detta...
http://www.youtube.com/watch?v=MUJVj86B2fo

2007-05-16 @ 10:11:24
Postat av: Erik

Jaså du är lite miljöskadad. Men du smålog alltså åt den?! Jag känner mig smutsig...haha. Det är så jävla krystat bara...

Den länken som du skickade är BLAND det roligast jag vet... Har letat som fan efter den, kul att du skickade den till mig, det är jag dig evigt tacksamm för...

2007-05-16 @ 11:04:44
Postat av: S

Sök även på Youtube på "Parasit TV", det finns några andra gyllene klipp från programmet som är väl värda att ses, minst sagt :)

2007-05-16 @ 14:26:29
Postat av: Sister S.

KAn även rekommendera denna länk:
http://katastrofalaomslag.blogspot.com/

2007-05-16 @ 19:48:47
Postat av: Erik

Fan, systrarna S slänger roliga sidor efter mig, vad har jag gjort för att förtjäna det? Sköna skivomslag är alltid rätt...

Förästen vem är stora syster och vem är lilla syster?

2007-05-16 @ 21:58:05
Postat av: Sister S.

För att stilla din nyfikenhet så är jag den äldre (och klokare) och för att varna dig så finns det fler systrar S.

2007-05-17 @ 18:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback