How i fell out of love med Josefin Sundström...

Anledningen till att jag skev rubriken mestadels på engelsk var att jag inte kom på något bra uttryck för det på svenska. Någon som vill hjälpa en trött själv framför datorn?
Anledningen till att jag skriver något överhuvudtaget är för att jag tidigare har skrivit ett inlägg om hur jag blev kär i Josefin Sundström

Men idag var hon med på Fråga Olle... Hon såg gammal ut... Jag ville bara meddela det till alla vackra damer som läser min blogg, så det vet...Haha.. för det är ju så jävla många...

Nope... Detta var nog med ytligaste meddelande någonsin, men vad fan, någon gång ska ju vara den första..

//erik

Kommentarer
Postat av: Sister S.

Well - let med refresh your mind.. Skrev du inte ett inlägg om "min kräsenhet för yta" för si så där ett par veckor sedan. Alltså är det inte det första..Kan dock hålla med dig om J. Sundström något mer tafatt i Olles soffa får man leta efter speciellt hennes flackande blick på sin sambo för att få bekräftelse att det var ok att svar på frågan. Man kan ju undra om man a. är så obekväm att svara på frågor av sexuell natur b. tycker det är pinsamt med sin sambo i studion varför sitter man i soffan då? Är all tv-tid positiv och karriärfrämjande? Börja nästa tycka att mitt hatobjekt Rosing ter sig mer och mer ärlig - what you see is what you get - en presskåt bimbo!

2007-05-17 @ 18:07:04
Postat av: Sister S.

Well - let med refresh your mind.. Skrev du inte ett inlägg om "min kräsenhet för yta" för si så där ett par veckor sedan. Alltså är det inte det första..Kan dock hålla med dig om J. Sundström något mer tafatt i Olles soffa får man leta efter speciellt hennes flackande blick på sin sambo för att få bekräftelse att det var ok att svar på frågan. Man kan ju undra om man a. är så obekväm att svara på frågor av sexuell natur b. tycker det är pinsmat med sin sambo i studion varför sitter man i soffan då? Är all tv-tid positiv och karriärfrämjande? Börja nästa tycka att mitt hatobjekt Rosing ter sig mer och mer ärlig - what you see is what you get - en presskåt bimbo!

2007-05-17 @ 18:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback