Saknad...

F även kallad E är på restande fot.... Jag känner en viss saknad...
Han är min mitt bollplank och ständige trätebroder...

Den senast tiden  har jag allt mer börjat dagdrömma. Oftast är jag superhjälte eller hemligagent, men ibland är jag bara dekadent bartender i Key West. Vad som helst förutom en meningslös individ i en meningslös tid, i ett tillsynes meningslöst liv...
Allting går på slentrian och inget händer...

Jag vet inte egentligen vad jag vill ha sagt med detta, men jag önskar att någon...

Kom och bröt tristessen kanske... Svepte mig bort... Jag vet faktiskt inte...

Känns bara som att jag går och väntar... På vad, på vem?! Jag vet inte riktigt, kanske på T, men det hoppas jag att jag inte gör... Fast jag är rädd att jag gör det... Och då lär jag få vänta...

Känner att jag har mer i mig att skriva om, men jag kan inte få ur mig det. Vet nog inte vad jag vill ha sagt egentligen, och då kanske man ska vara tyst?

//Erik

Kommentarer
Postat av: Jocke med foten

Sitter och kollar på CL och surfar lite räv...vilket innebar ett besök på din blogg :)
Kom på en tvprogramsidé av rang! Köpa in Doctor Phil konceptet men istället för doctor phil så frontas programmet av Glen Hysén som tar emot männsikor med existensiella frågor och delar med sig av sin livserfarenhet, vishet och förmåga att ge klockrena analyser.

2007-05-02 @ 22:02:00
Postat av: Lida

Tjenare. Svarade aldrig på ditt mess, sorry. Blades of steel lär garanterat vara en vinnare. Ligger lite efter med Will Ferrell filmer på sistone. Har inte sett stranger than fiction heller. Kommer hem helgen den 11:e maj, så är det fotboll då är jag spelklar. Jag är ruggigt vältränad eftersom vi har kört igång vår försäsong redan nu inför div 2 i handboll nästa år. Haha. Jag är lika vältränad som en hög skorpor.

Apropå film, här är en rolig filmöversättning jag såg nyligen på nåt nedladdat skräp om robin hood:

"A toast to Prince John"

vilket blev:

"En skiva rostbröd till prins John"

Kul.

2007-05-03 @ 00:31:21
Postat av: Erik

En fantastisk överstättning. Ska kika på det där med fotbollen, den senaste tiden har det inte funnitst något intresse alls tyvärr...

2007-05-03 @ 08:23:03
Postat av: S

Nu ska jag berätta den fantastiska nyheten. Min ungdomliga iver (nåja), ett visst mått av den iaf, återvände en kort sväng. Jag söp till på konferens i torsdags, i fredags var jag ute på middag i stan och på fest i lördags. Jag var uppe till 4:30! Förstår du? Jag har nu fyllt min officiella kvot och slipper ha dåligt samvete många helger framöver, när jag är initiativ- och orkeslös.
:)

2007-05-07 @ 10:20:10
Postat av: Walle

Haha. Kul att höra. Du har varit mycket duktig måste jag säga, men vart har din blogg tagit vägen?!

2007-05-07 @ 11:52:50
Postat av: S

Bloggen var inne på sista andetaget sedan den skapades. Med halvtasktig motivation och typ två trogna läsare, du och min syster (Hej på dig! Hon läser nämligen din med...) så kändes det dömt till misslyckande. Motvilligt ska jag dock erkänna att jag något saknar att skriva om allt märkligt som tycks hända mig i livet.

2007-05-07 @ 15:48:34
Postat av: Erik

Jaså, det var tråkigt att höra, jag gillade verkligen att läsa din blogg, du är rolig...
Men du dödade den verkligen på riktigt, kunde du inte låta den vila bara?!

Ok, då säger väl jag också hej till din syster: HEJ!!!

2007-05-07 @ 15:57:24
Postat av: Sister S.

HEJ själv du! Till skillnad från dig och min kära syster så är jag ansvarsfull nog att inte kommentera bloggar på arbetstid (dessutom stoppar företagets virusskydd alla försök men det är en helt annan sak). Däremot lite bloggsurfande har ju ingen arbetsgivare dött av:)

2007-05-07 @ 18:37:48
Postat av: Erik

Haha, skönt att se att någon kan ta ansvar i vår generation...

2007-05-07 @ 22:58:41
Postat av: S

I killed it for real! Kanske med lite ågren såhär i efterhand... Nåväl. Igår höll jag förresten på att bli arresterad av polisen när jag cyklade, det måste väl vara ganska unikt.

2007-05-09 @ 14:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback