Sista bloggen från Sverige...på två dagar...

Japp. Snart går bilen mot kontinenten, eller i alla fall Köpenhamn...

Eftersom jag är något av en tidsfaschist och vill att allting ska bli som jag planerat det så kan ni säkert förstå min irritation när något inte blir som jag vill. Klockan är nu 1248. Mina vänner F även kallade E och S även kallad J.M.F även kallad... ja ni förstår säkert., ringde mig precis och meddelade att de var lite efter tidsschemat. Hur kan man vara det ställer jag mig då frågan?
Jag har ju absout ingen rätt att vara irriterad, men jag är det ändå. Dessa två herrar har varit lediga hela dagen. Det ända F ska göra är att klippa sig klockan 1130. Han ska även ta ut pengar. Jag fråga om han möjligvist kunde ta ut pengar till mig med eftersom jag jobbar fram till klockan 12, och det var han snäll nog att göra... Hade jag nu redan tagit ut pengar hade jag i nuläget suttit och kokat av ilska... Jag menar kan man inte planera sin dag så att man hämtar pengar INNAN man klipper sig om det är det ända som är inplanerat under dagen?! Men återigen, han tar ju även ut pengar por moia så jag kanske ska vara tyst... Men det är alltid så med F, han planerar sin tid som en ja vet inte vad....

Puuh. Nu har jag fått skriva av mig den värsta irritationen. Det är inte bra om jag tar med mig det in i bilen (vilket jag annars hade gjort) den här resan handlar ju om glädje, då ska jag inte dra ner humöret... Det som är bra är att F och S inte kommer läsa detta innan det kommer hem... Eller kanske inte alls om jag hinner radera det när jag kommer hem och mina nerver är stillade av några droppar Fernet...

Nej, mina vänner, nu åker vi snart... Kommer kansek komma upp lite bildbevis framåt söndag också, vem vet? Den som lever får se...

//Flickornas Laban...

Kommentarer
Postat av: Jocke med foten

Måste berömma dig för att du lyckades lämna all denna irritation hemma i lägenheten i fredags. Visar på mental styrka :)

2007-05-21 @ 14:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback