Vikten av...

Jag har insett lite saker på sistone. Jag har grubblat på det ett tag och hade väl egentligen kommit fram till det redan för att par månander sedan, men sen försvann det ur mitt medvetande ett tag för att dyka upp lika starkt som ett rytande lejon...

Det jag har kommit fram till är att jag ska träffa en tjej som är rödhårig...

Jag inser att detta kan låta banalt och trivialt, men jag har insett vidden av denna slutsats. All den forskning som jag har gjort på egen hand påvisar att en viss hårfärg ger vissa personlighets drag.

Blonda tjejer är jag oh så svag för. Dessa stjäl mitt hjärta och går därifrån utan att titta tillbaka. Dessa ska jag inte försöka mig på igen. Brunetter äger ofta en annan gåva. De är ofta smarta nog att inte vilja ha mig, sålededs fungerar inte heller denna ekvation. Den enda gruppen av tjejer som inte helt har sågat mig -än- är rödhåriga... Jag längtar efter att ge dem en chans...


//Erik, den ytlige...

Kommentarer
Postat av: Jocke med foten

Ja du visar prov på god uteslutningsförmåga här. Frågan är om vi verkligen täcker in alla hårfärger med blond, brunett och rödhårig!? Gäller detta även färgat hår eller räknas bara naturell färg? Tror du får jobba vidare med denna "kategorisering" och förfina gränserna något.
Men jag gillar verkligen "tänktet". Kan man avgränsa sig från (om man bara vill åt rödhåringarna) ca 95% av damerna, har man ju kommit långt bara där. Smaka även på raggningsrepliken: "matchar gardinerna mattan?".

2007-09-27 @ 01:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback