12 timmar till gryning...

Om cirka 12 timmar går plane till Rom. Det ska bli både spännande och förhoppingsvis roligt. Många av mina kollegor ser fram emot shopping. Jag förstår inte. I Rom är det dyrt och allmänt märkligt att handla kläder. Jag ser fram emot det mer klassiska. Jag menar herregud, Spanska trappan, fonta och alla andr mäktiga grejer som jag inte kan stava till.

Självklart är jag också nervöst då det inte är jag som har planerat resan och jag har inte stenkoll på hur allting kommer att bli. Men det är nog bra för mig, öva lite på att släppa taget om än för ett kort ögonblick.."Hang loose" liksom. Vi får se hur det går...

Gör piloten sitt så kommer en kort resume på måndag...

Till dess, lev väl

//Skräddan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback