Hallå jag är tillbaks.

"Det är samma regn som sa hejdå som hälsar mig välkommen hem igen... Men sin tillgivna blöta hundtunga 'välkommen hem min vän'"

Det var återigen länge sedan jag skrev. Jag går in då och då och tittar på bloggen som ser tillbaka på mig med rådjursögon och undrar varför jag aldrig skriver. Svaret är "jag vet inte". Jag får en idé i huvudet, men därifrån till att faktiskt ta tag i att skriva ner något på sidan verkar steget vara oh så långt.

Vad har då hänt sedan sist. Massa saker och ingenting.

Jag träffade dock en av mina idoler i stockholm när jag var där senast. Eller idoler och idoler, det var min gamla lärare som jag dyrkar mannen med intialerna L.S. Han var en helt fantastisk lärare och en ännu skönare person. Det verkar gå väldigt bra för honom nu och det är jag glad över.

I övrig var Stockholm som varit. Stort och torrt (det måste jag ändå ge staden, det regnar inte lika mycket som i Mölndal). Men ibland hjälper inte det.

"Hallå jag är tillbaks, lite mer förvirrad och lite mer vag, lite mer förbannad och långhårig men också mer långhårig och glad."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback