Kort om Rom

Har fått nys om att T är i Italien och att hon förmodligen kommer vara i Rom under tiden jag är där. Om man tror på ödet hade man... Glöm det, är nog bara jag kvar som tror på ödet, även om det aldrig har visat sig stämma. Men, men hon kommer i alla fall vara där, och lite häfigt hade det varit att bara kliva fram och säga hej vid "fonta di trevi" eller något sådan...

Sen annan sak både vad det gäller mig, Italien och T. Jag måste säga att jag är lite grann som Milan när det gäller vissa tjejer. Milan på 90 talet då alltså. Det viktigaste är inte att spelarna ska starta (bland de 11 bästa) det viktigaste är bara att de inte spelar för någon annan klubb... Samma sak är det med vissa personer.

Skräddan säger... Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback