Artisteri...

Jag har väl kanske aldrig sågat honom här på bloggen, men jag har heller aldrig haft speciellt höga tankar om Johan Rehborg.

Men nu sitter jag här framför tvn och tittar på Idrottgalan. Rehborg har precis delat ut priset till Anja... Anja gråter, men det struntar jag blankt i för jag sitter fortfarande och njuter av Rehborg fantatiskt framträdande innan utdelningen.
Jag är ganska känslig vad det gäller humor och kan till exempel inte se på "tomten är far till alla barnen" då jag tycker att detta är "för mycket "för min smak.
Men Johan han balanserar på den smala tråden och han håller sig hela tiden på rätt sida för min smak, och jag garvar ihjäl mig...

MAKALÖST...

Såg ni det?

//Erik

Kommentarer
Postat av: west

Han är mäktig !!

2008-01-15 @ 19:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback