Öronproppar för själen...

Jag har tänkt på att skriva detta inlägg sedan Hemsedal då jag fick ett par öronproppar av Kim (www.kimmono.blogg.se) tack för det Kim.

Det jag nästan direkt kom på första gången jag satte dessa fantastiska tingestar i öronen var att det borde finnas öronproppar för själen.

Jag menar det är ju jättebra att allt ljud så som snarkningar och liknande försvinner från en svär, men vad spelar det förr roll om man oroligt ligger och vrider sig och tänker på både ditten och datten. Tänk dig ett par kombinerade öronproppar som både tog bort de yttre störningarna och som samtidigt blockerade alla tankar och funderingar som hjärnan hade planer på att reda ut nattetid. Hittar jag en sådan uppfinning ska jag ta patent på den, sälja den dyrt, bli rik och leva lycklig i alla mina dagar... Uppfinningen kanske redan finns i kombinerat utförande och heter sömntabletter, men hey, det är ju inget kul ju....


Sov gott

//erik

Kommentarer
Postat av: kim

varsågod erik


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback