Long time no see...

Jag ska göra mig på ett comeback försök inom hockeyn och har startat en blogg för det ändamålet. Därför har jag varit borta en längre tid från den här bloggen. Kommer nog skriva väldigt sparsmaka här även framöver men det känns faktiskt lite som att den här bloggen har spelat ut sin rätt. 

Jag har inget att skriva om längre. Många vill säkert hävda att jag aldrig haft något att skriva om, ni har säkert rätt. De flesta av mina inlägg om jag tittar tillbaka på dem har varit precis som detta. Bara en serie med ord sammansatta till meningar att bilda någon form av mer eller mindre lättillgänlig distraktion.

Kände lite på ett skönt ord igår dock: Avsrkäde

Känn på meningen. "Han var ett avskräde till man, den värsta sorten i en sjö av avsykvärda individer" mmm, jag gillar det.

Lite blogg tips som ni säkert redan lagt märkte till

http://www.eriksson14.blogg.se

http://www.Pajaenstol.blogg.se

Rätt sköna bloggar båda två. Två killar som skriver om livet och sådär. Helt klart värt ett litet öga..

Catch you on the fl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback