Min vän och nästa VM

Om det hade funnits ett VM i att snacka skit så hade min nyss hemkomne vän haft medalj av ädlaste valör.
Jag menar då inte skitsnack i den bermärkelsen att han pratar skit OM folk, när han pratar snarar om skit MED folk.
Jag är ju själv lite av en ordbajsare av rang, men i hans sällskap står jag mig slätt. Kanske är jag bara avundsjuk över hans ibland helt obefintliga känsla för intresse hos den andra parten i samtalet när han bara mal på om... ja vad FAN som helst. För det är lite det som gör en riktigt skitsnackare, han kan prata om precis vad fan som helst när fan som helst... Ok det kan min vän... Han har gjort det till en konst...

"Dont bullshit a bullshiter" som talesättet lyder!

Kommentarer
Postat av: kimen

that's what I love about him, min lilla duracell-kanin

Postat av: Lida

Jaså Carl har kommit hem...

2006-12-13 @ 01:46:23
Postat av: Erik

Haha.. Alla läser mig som en öppen bok...

2006-12-13 @ 07:56:55
URL: http://wallepojken.blogg.se
Postat av: Anonym

kom igen nu coach, skriv tätare ;)

2006-12-17 @ 11:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback