Kan nästan ta på helgen... Och snart på måndag också...

Som vanlig kanske inte en rubrik som går i glädjenstecken. Men sån är jag, kan inte hjälpa det. Men det har faktiskt sina för och nackdelar.
Tex snart är det helg....Jippi, men snart är det ju också måndag, buuuu.
VId midsommar är det ju jätteskönt, men det är också då det vänder och blir mörkare igen. Frågan man ställer sig. "What if this is as good as it gets?" Det är jag och Jack som undrar.

Nu till de positiva delar i detta tankesätt. Snart är vi inne i de mörkaste delarna av året, det regnar och ruskar och är allmänt trist, men...Snart är det den 21 december och efter det så blir det LJUSARE....
Finns ett gamalt talesätt som går "det är alltid mörkast just innan det ljusnar" Jag tror att det i första hand gäller i naturen, men frågan är om det inte även gäller i livet?

I så fall kommer allting snart att bli jävligt ljust!!!

//Erik

Kommentarer
Postat av: jocke med foten

Gött att man kan inspirera till en halv rubrik! :D

Djupa tankar skräddan, kan du få den teorin bevisad så tror jag självmordsfrekvensen kommer minska dramatiskt.

Själv är ja helt övertygad om teorin stämmer och att nästa sommar kommer bli den bästa i mitt liv! :P

2006-11-24 @ 13:53:56
Postat av: Erik

Hoppas att det blir så min vän...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback