Going back to my roots, im born in... Krokslätt...

Japp.

Inget är påskrivit än, och jag har inga nycklar i min aptass, men jag har snart köpt en lägenhet och flyttar till sommaren tillbaka till Krokslätt. Det var dyrt, standarden är kanske inte världsklass, men det är det värt...
Jag har bott på en del ställen nu, men det är bara i Krokslätt som jag kännt mig direkt hemma...

På listan över saker som kan gå åt helvete.

Hyran kan gå upp.
Räntan kan gå upp
Jag kan få sparken


Fan tre saker är ju inte så farligt... Inte om man jämnför med resten av livet...

Känner mig faktiskt helt nöjd...

Kommentarer
Postat av: S

Håhå, säg som det är nu. Du längtar efter att få sitta hålögd på de oändligt långa stämmorna i bostadsrättsföreningen. Där kom jag allt på dig ;p Krokslätt är ett trevligt ställe att bo på, då blir vi nästan grannar. Typ. Då kan du dessutom iscensätta "Falling down" scenariot i det rötna turklivs som finns på torget *flin*.

Postat av: Lida

Var i krokslätt är det? Är det nära mig?

2007-04-05 @ 15:51:27
Postat av: Erik

Haha. Risken är stor för Falling Down, men det är den väl alltid...
Längtar redan till alla möten..

2007-04-05 @ 21:11:20
URL: http://wallepojken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback