Ny bekantskap...

Såg "monster" med Dylan Moran igår... Det var nog bland det roligaste som gjorts på en scen på länge....
Jag kom hem vid 2245 och showen hade då pågått i 15 minuter. Jag kollade på texttv att den inte skulle sluta förän 2350 och jag insåg att jag aldrig skulle orka sitta uppe.

Men det gick inte att gå och lägga sig. Han var FÖR bra. Jag tänkte att vi nästa övergång så går jag, men det gick inte för jag märkte aldrig de skickliga övergångarna.

- I want to be old. I mean realy old. So i can sit at a table whit my childen. Lean forwad to my son and say´' I JUST PISSED MYSELF.... YOU DEAL WHIT IT....

Kan det bli mycker roligare?

Knappast, i alla fall inte live...

Ladda ner den på

www.mininova.org

www.isohunt.com

www.thepiratebay.org




//Skräddan

Kommentarer
Postat av: Jocke med foten

har satt på hemladdning och har enorma förväntningar!

2007-02-19 @ 15:42:14
Postat av: Erik

Det bör du ha min vän... Men att du inte var så förtjust i Dexter...Ajajaaj....

Postat av: Jocke med foten

Jo jag gillade ju Dexter!!! men det mer att jag såg potentialen i serien om dom hade kryddat med en eller två sköna karaktärer...

Såg på Monster. Väldigt roligt bitvis, hade dock lite svårt då han pratade lite otydligt och att vissa skämt gick mig helt över huvudet...men som sagt VÄLDIGT roligt bitvis.

2007-02-20 @ 11:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback