J.D har börjat blogga...

I det senaste "Scrubs" avsnittet som ju är en serie som jag följer med än slaviskt  hade J.D börjar blogga...
Dr Cox retade ju självklart honom för detta, men indikerade ändå vi flera tilfällen att han läste bloggen. Hans mentor läser alltså hans blogg och även om han blir mobbad för det så tror jag att han gillar det..

Vad fan håller jag på med... Sitter och spekulerar hur en fiktiv rollfigur känner i ett fiktivt sammanhang?! JA,det är precis vad jag gör, så roligt har jag...

Men ändå. Vem är min Dr Cox, har jag någon?! Tror att jag hade en hockeytränare en gång som var välidigt, väldigt lik honom. Det känndes bra på den tiden, men nu har jag ingen!? Eller...

Ingen på mitt jobb iaf vilket ju hade varit det mest troliga. Nej, här är det mer Ricky Gerveis likandne chefer... Ganska komiskt, men också mycket tragiskt...

Jaja, ni som känner mig. Har jag någon Dr Cox omkring mig?! Behöver jag det? Jag har ju tidigare klankat ner på mentorskap...Jaja, men man kan väl för fan ändra sig...


Kommentarer
Postat av: Lida

Ta det lugnt Erika, jag kan ta hand om dig.

2007-03-14 @ 18:22:48
Postat av: kim

jag älskar scrubs... det är nånting med sjukhusserier, greys anatomy är nämligen också en favorit.

dr. cox är jag nog lite rädd för. vänta nu... gör det mig till en elliot?

Postat av: Erik

Ja, Kim, det gör dig till Elliot, fast å andra sidan är väl nästa alla Rädd för honom-...

Till LIDA: "ryktet om din död är betydlig överdrivet!?"

2007-03-16 @ 09:37:51
URL: http://wallepojken.blogg.se
Postat av: Lida

Japp, död är jag inte, och som det mesta gällande mig är det betydligt överdrivet.

2007-03-16 @ 16:50:43
Postat av: Gissa!

Kan varmt rekommendera en mentor eller en coach, verkar vara precis det du behöver. Någon som ställer rätt frågor. Fan, Walle, ibland låter du som en bitter gammal gubbe som har hela livet bakom sig när det i själva verket är precis tvärtom! Tills dom uppfunnit en tidsmaskin får du faktiskt finna dig i att leva i nuet, eller?
Om Du fick rådfråga vemsomhelst, död eller levande, vem skulle det vara?

ps. du skriver bra!

2007-03-21 @ 11:41:11
Postat av: Erik

Bra fråga, vem skulle jag rådfråga? Jag känner mig som en bitter gammal gubbe...

2007-03-21 @ 11:56:31
URL: http://wallepojken.blogg.se
Postat av: Gissa!

Ja vem? Vem skulle det vara? jag är nyfiken! Vad är det som gör att du känner dig som en gammal gubbe, du är väl inte mer än drygt 20!!!

2007-03-21 @ 12:07:51
Postat av: Erik

Nu har jag bestämt mig... Jag hade valt Siddharta Gautama (Buddha). Vem är "Gissa"?

2007-03-21 @ 16:03:09
URL: http://wallepojken.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad tror du att han hade givit dig för råd?

2007-03-21 @ 16:41:24
Postat av: Erik

Någon försöker coacha mig... Så lättlurad är jag inte... Dock väldigt nyfiken på vem du är?!

2007-03-21 @ 16:43:18
URL: http://wallepojken.blogg.se
Postat av: Gud Fader

Det är jag som försöker coacha dig Erik min son. Skit i buddha, han e skräp.

mvh Gud Fader

2007-03-22 @ 00:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback